REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady prowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym (dalej: Program ) adresowany jest do klientów prowadzących działalność gospodarczą.
1.2 Organizatorem programu lojalnościowego jest MAWA Makowiecki Waligórski Spółka Komandytowa z siedzibą w Lesznie, ul. Budowlanych 1, 64-100 Leszno NIP: 697-001-26-10
1.3 Program trwa od dnia 01-05-2018 do 31-12-2023
1.4 Zakupy odbywają się za pośrednictwem platformy zakupowej http://phzmawa24.pl/
§ 2 Zasady programu lojalnościowego
- W programie mogą uczestniczyć wyłącznie Klienci, o których mowa w § 1 ust. 1.1. niniejszego Regulaminu.
- Udział w programie biorą wyłącznie Klienci którzy otrzymali dane logowania do platformy B2B od administratora systemu oraz zamawiają towar poprzez platformę zakupową B2B pod adresem http://phzmawa24.pl/
- Klient, przystępując do Programu, wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych na potrzeby realizacji Programu oraz akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Organizator może przetwarzać podane przez Uczestnika dane osobowe dla celów realizacji Programu, w szczególności do realizacji zamówień oraz kontaktowania się z uczestnikami Programu.
- Klient składając zamówienie na platformie B2B otrzymuje 1pkt. za każde 100 zł netto zamówienia ( np. zamawiając towar za 1200zł netto klient otrzymuje 12pkt. w programie lojalnościowym ) – punkty naliczane są po realizacji zamówienia.
§ 3 Nagrody
- Przykładowe zdjęcie nagród rzeczowych w Programie znajdują się na stronie http://phzmawa24.pl/ po zalogowaniu się do systemu B2B w zakładce Program lojalnościowy
- Każda nagroda ma przypisaną określoną liczbę punktów, klient po zebraniu odpowiedniej ilości punktów wybiera na platformie B2B nagrodę.
- Ilość nagród jest ograniczona ( ilość podana jest przy każdej nagrodzie ), klient może w czasie trwania Programu otrzymać dowolną liczbę dostępnych nagród, pod warunkiem, że uzbiera odpowiednią liczbę punktów.
- Nagroda zostanie dostarczona do Klienta przez Organizatora na wskazany adres w ciągu 30 dni od zamówienia nagrody, pocztą kurierską lub własnym transportem. Mawa Makowiecki Waligórski Sp. K. nagrody dostarcza na własny koszt i wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- O wcześniejszym zakończeniu Programu, w przypadku wyczerpania puli nagród, Organizator poinformuje Klientów za pośrednictwem systemu B2B.
§ 4 Składanie i rozpatrywanie reklamacji
- Klienci mogą wnosić do Organizatora reklamacje związane z przebiegiem Programu.
- Rozpatrzeniu podlegają reklamacje złożone w formie pisemnie lub na adres poczty elektronicznej pod rygorem nieważności, nie później niż 14 dni po zakończeniu Programu.
- Pisemnie na adres: Mawa Makowiecki Waligórski Sp. K., ul. Budowlanych 1 , 64-100 Leszno
- Poczta elektroniczna adres: sprzedaz@phzmawa.pl
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni od daty doręczenia reklamacji.
§ 5 Ochrona danych Osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MAWA Makowiecki Waligórski Sp. k. z siedzibą w Lesznie, ul. Budowlanych 1
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zamówienia – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zamówienia
- Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6lat
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji zamówienia